sobota, 23 kwietnia 2016

Informacja

Witam serdecznie.
Przepraszam, że nie przychodzę z nowym rozdziałem, ale się nie wyrobiłam, chociaż miałam nadzieję, że się uda, a tymczasem nawet nie zaczęłam go pisać z braku czasu. 
Robię sobie krótką przerwę, ponieważ matura coraz bliżej i zaczyna sobą straszyć :D
 Na pewno wrócę w czerwcu albo pod koniec maja - w każdym razie wtedy, kiedy już będę miała to za sobą :) 
Nie rozpisuję się więcej. Mogę jeszcze tylko prosić, żebyście trzymali za mnie kciuki. 
Pozdrawiam gorąco i do zobaczenia (przeczytania) za miesiąc!
Całusy,
Wasza Optimist

5 komentarzy:

  1. Witaj, kochana :)
    W sumie, to gdy przeczytałam ostatnio, że zamierzasz dodać coś jeszcze przed maturą, to pomyślałam: "No jakaś nienormalna. Ryzykuje maturę, żebyśmy my byli zadowoleni". Nic się nie martw, my poczekamy (ja wreszcie nadrobię zaległości) i wszystko będzie cacy :)
    Będę trzymać kciuki za Ciebie tak mocno, że mi odpadną :) życzę powodzenia
    Moja siostra też pisze, więc trzymam za Was dwie (no i jej chłopaka xD) kurcze, mam za mało rąk :D
    Ale i tak wierzę w Was i życzę prostych pytań i żeby nie trafiła Ci się Lalka xD
    Jeszcze raz powodzenia :***
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie, przerwa po takim udanym rozdziale?! Do wakacji jeszcze mnóstwo czasu i o ile staram się zrozumieć napięcie przedmaturalne, to i tak jestem niepocieszona... :p Jeśli już musisz zrobić sobie przerwę od pisania, to lepiej, żeby te matury były od 80% w górę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie napiszę: 'Doskonale Cię rozumiem', ponieważ matury mam za rok 😂
    Jednak życzę Ci, byś zdała i na pewno kciuki trzymam! ✊✊
    Dv.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Cie podziwiam, ze w ogole tak często pisałaś. Prawda jest to, ze na studiach ma sie maturę co pol roku, w sensie materiału (albo wiecej), ale chyba żaden z nich nie jest tak istotny. Trzymam kciuki i pozdrawiam
    niezaleznosc-hp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że matury miaja w miarę bezboleśnie?pamiętaj, w perspektywie najlepsze wakacje w życiu;) Zapraszam na nowość u mnie

      Usuń